zaterdag 2 augustus 2014

ELF Blushes 3x


Meet Berry Merry, Candid Coral en Tickled Pink, mijn nieuwe, en ook mijn eerste, blushes van ELF. Deze blushes vind je in de webshop voor de zachte prijs van €4. 
De verpakking lijkt wat op die van de NARS blushes. Alleen hebben die van ELF een venstertje waardoor je makkelijk kan zien welke kleur je vast hebt en binnenin zit een klein spiegeltje. De verpakking lijkt erg stevig.

Berry Merry
Deze kleur is de donkerste van de drie en is misschien net iets te donker voor mijn huid. Maar misschien na enkele uurtjes slijten in de zon en mits lichtjes aangebracht kan deze erg mooi zijn!

Candid Coral
Dit is een peachy kleur met subtiele glittertjes erin, het is een vrij warme kleur.

Tickled Pink
Deze bevat het meeste glitter van de drie. Het is een lieve roze tint dat wel geschikt is voor mijn bleke huidje.



 Berry Merry - Candid Coral - Tickled Pink
De swatches zijn heel subtiel. Met Candid Coral en Tickled Pink kan je dus makkelijk gaan opbouwen tot je het resultaat hebt dat je wenst. Met Berry Merry zal ik wat minder snel geneigd zijn tot opbouwen. 
De blushes kan je vinden in de webshop van Eyes Lips Face voor de fijne prijs van €4!