woensdag 4 juni 2014

MUA Undressed & Undress Me Too

Om ook nog even mee te doen met de hype... Vandaag twee palettes van MUA namelijk Undressed en Undress Me Too. Deze zouden redelijke dupes zijn van Naked en Naked 2 voor de fijne prijs van maar liefst €5,99.
Het leuke aan de verpakking is het doorzichtig venster in het deksel zodat je goed kan zien hoe het eruit ziet. Binnen in zit er een applicator en op de achterkant zie je een overzicht van de kleuren. Vreemd genoeg hebben de kleuren van Undressed geen naam en die van Undressed Me Too kregen. Ook vind je op de achterkant een mini master class over hoe je de kleuren zou kunnen aanbrengen.

Undressed
Deze heeft 3 matte kleuren en 9 shimmer, er is dus een verschil in hoeveelheid matte ten opzichte van shimmer, zelf had ik hier liever wat meer matte gezien. De pigmentatie van de matte kleuren zijn wel wat minder dan die van de shimmers is dan wel weer goed aanwezig.


Undress Me Too
Hier vind je 4 matte en 8 shimmer. Ook bij dit palette hetzelfde verhaal als bij Undressed qua pigmentatie.

Swatches van deze palettes heb ik achterwege gelaten omdat je deze nu overal op internet al kunt vinden. Als je – net zoals mij – geen zin hebt om €50 aan een palette uit te geven, dan is dit een erg goed alternatief!
MUA Undressed en Undress Me Too zijn verkrijgbaar voor €5,99 bij Kruidvat.