woensdag 6 augustus 2014

Getting Naked in Paris


Vorige maand deze tijd was ik nu mijn tripje naar Parijs aan het plannen. Tussen het plannen door was ik ook aan het denken aan welke items ik moet en zou kunnen meenemen naar huis. Ik heb het zelf heel beperkt gehouden, echt héél beperkt maar het was toch een serieuze aanslag op mijn portemonnee maar ik was ZO gelukkig!
Drieëntwintig juni vertrok ik naar Parijs en diezelfde dag rond 15u30 zag ik de hemel. Niet letterlijk, maar in de vorm van een Sephora! Op mijn kleine wishlist stonden enkel en alleen de drie Naked Pallettes van Urban Decay. Ik besloot ze toen nog niet mee te nemen aangezien ik nog tot de 25e in Parijs verbleef en je toch blijkbaar om iedere hoek in Parijs een Sephora vindt. Maar daar had ik al snel spijt van. Eens we de 25e waren en ik nog 2u30 had om mijn trein te halen kwam ik in een Sephora om mijn liefjes te kopen, maar helaas, uitverkocht. Héél snel op een metro gesprongen richting Champs-Elysee, waar de grootste Sephora te vinden was en na 4x heel de winkel doorlopen te hebben -van de stress- zag ik eindelijk het Urban Decay logo en hoeraaa! Daar waren ze, ik rekende ze af en was in de zevende hemel. Ik mag mezelf nu dus een trotste Urban Decay bezitter noemen!
Foto’s zeggen meer dan woorden dus kijk vooral even mee naar de foto’s!






Naked 1 ziet er toch wat anders uit dan Naked 2 en 3, door zijn kartonnen fluwelen verpakking maar ze zien er toch alle drie prachtig uit! Ook vind je in de doosjes van alle pallettes een sample van hun bekende oogschaduwbasis en in het pallette zelf zit er ook een degelijk kwastje en een grote spiegel, handig dus voor onderweg!
Ik kocht deze pallettes in de Sephora in Parijs voor €47,90/stuk