woensdag 28 mei 2014

MUA Matte Lipsticks


Hoef ik dit merk nog aan jullie voor te stellen? MUA is nu al enkele weken te koop in BelgiĆ« en Nederland bij Kruidvat en dat is ook mij niet ontgaan. Vol verwachting stapte ik de kruidvat in mijn buurt binnen maar kwam teleurgesteld weer buiten, de lipsticks die ik wou waren niet aanwezig alsook de pallettes die ik wou. Maar niet getreurd, ik mag me gelukkig prijzen want ik heb maar liefst 3 kruidvat’s (zeg je dat zo?) in de buurt waar ik terecht kan voor MUA, hoeray! Ik nam onderandere twee matte lipsticks mee, namelijk Pouty Pink en Peachy Keen. Ik heb al veel reviews van deze lipsticks gelezen en merkte dat de meningen eerder wat verdeeld waren, toch nam ik ze mee, om nu zelf te ondervinden wat ik ervan denk.

 De matte lipsticks kan je herkennen aan hun witte huls met aan de onderkant nog wat extra product waardoor je ook makkelijk ziet welke kleur je vast hebt.


 Ik heb wel wat moeite moeten doen om er wat kleur van af te krijgen voor de swatches en dat merk je ook op de lippen. De lipsticks zijn duidelijk erg mat met het gevolg dat ze soms wat stroef aanbrengen en erg droog zijn waardoor velletjes benadrukt worden, scrubben is dus geen overbodige luxe.
Maar al bij al ben ik wel tevreden over de lipsticks, de kleurtjes zijn echt zomer-proof en met de houdbaarheid van enkele uurtjes kan ik ookwel leven.
MUA Matte Lipsticks zijn verkrijgbaar voor €3,49 bij Kruidvat.