zaterdag 31 mei 2014

H&M High Heels

Overlaatst was ik in de H&M, altijd achteraf bekeken geen zo’n goed idee. Ik had al een tijdje niet geshopt -toch geen kleren- en als ik buiten kwam was daar ook nog geen verandering in gekomen, toch niet op vlak van het kledij-gedeelte. Ik had namelijk een héél mooi -al zeg ik het zelf- paar zwarte high heels mee!
Een dagje later ben ik dan toch bezweken en ik mocht twee nieuwe pastelkleurige kleedjes aan mijn kast toevoegen, maar helaas passen geen van mijn zomerschoenen hierbij, first world problem for a girl... voor mij toch! Maar mijn bezoekje bij de H&M was mij bijgebleven en had daar de ideale schoenen gezien, op naar de H&M en ik rekende de schoenen af. Ik mocht na het weekend dus niet 1 maar 2 paar high heels toevoegen aan mijn schoenen collectie! Kijken jullie mee?

De zwarte waren €34,95, de lichtroze €24,95 en zijn beide in de H&M te koop.