woensdag 13 augustus 2014

Statement Kettingen Stash 2014


Erg fashion-minded ben ik niet, maar zou ik wel erg graag zijn! Tot voor kort had ik geen enkele statement ketting in mijn collectie zitten, maar door enige modedruk ben ik me er toch maar eens in gaan verdiepen. Ik heb me de laatste maanden enkele verschillende exemplaren aangeschaft en ik laat jullie vandaag mijn - tot op heden- beperkte collectie zien!


Dit was mijn hele eerste statement ketting ever! Een cadeautje van mijn mama! Een redelijk bescheiden exemplaar, maar ideaal om mee te starten!



 Mijn tweede exemplaar heb ik zelf gekocht, al iets wat gedurfder dan de vorige. Deze kwam van de Pimkie.


Mijn 3e en 4e exemplaar heb ik beide in de Primark gekocht, ideale habitat voor statementkettingen! Zo heb ik na 2 zilveren kettingen, nu ook 2 gouden in mijn bezit.




En mijn laatste kocht ik onlangs in de H&M, heb lang staan twijfelen of ik het wel zou doen en besloot hem de eerste maal niet te kopen... Maar daar had ik al snel spijt van en ben hem alsnog gaan kopen en dit is de laatste ketting die ik mij voorlopig heb aangeschaft.



Heb jij al statement kettingen in je bezit?